Subject: RB Rapla II 2. lõik - täpsustatud ohuala kaart
From: "Arno Paikles" <[email-masked]>
To: "info transpordiamet" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Indrek Vendla" <[email-masked]>, "Kaarel Ilustrumm" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Feb 2025 10:27:52 +0200

Tere,

TTJA palus Voglers Eesti OÜ-l täpsustada Rail Baltic II trassi 2. lõigu 
lõhketööde ohuala kaarti ning kirjeldada tööde teostamist raudtee ja maantee 
läheduses.

Lõhkaja edastas TTJA-le parandatud oluala kaardi ning täiendas lõhketööde 
projekti seletuskirja:

Raudtee ning maantee 30 meetrises kaitsevööndis ei lõhata ning 50m ohuala 
ulatuses maantee ning raudtee lähistel kasutatakse lõhkamismatte, et tagada 
ohutus kildude laialipaiskumise eest.

Lisan käesolevale kirjale täiendatud ohuala kaardi.

Lugupidamisega,

Arno Paikles

Tehnikaosakonna peaspetsialist

+372 667 2096|  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.ttja.ee/> www.ttja.ee | Endla 10a, 10122 Tallinn

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet